Velünk ellentétben a braziloknak egyre jobban megy a soruk, szépen növekszik a GDP-jük, tömegek kerülnek ki a mélyszegénységből, majd kicsattannak a friss energiáktól és életigenléstől. Gazdaságuk virágzik, és ez a rengeteg pozitívum szemlátomást vizuális kultúrájukra is kellemes hatással van. A 2016-os olimpiára készült országimázs filmjüket nem lehet elégszer megdicsérni, és ezt a viszkireklámot is azért választottam így az év végére, hogy lám, nem agyzsibbasztó, szájbarágó, a fogyasztót két lábon járó pénztárcának tekintő reklámokkal is lehet figyelmet felkelteni (azt persze nem tudom, utána mennyivel nőtt a viszkifogyasztás, de az talán mellékes is).

A videó amúgy azt a régi legendát dolgozza fel, miszerint élt az idők kezdetén Amerika déli részén egy óriás, a kevés óriások egyike. Vándorlásai során egyszer csak lefeküdt elmélkedni óriás-létén és eközben álomba merült. Olyan régóta aludt, hogy a teste és a behajlított térde heggyé vált, és benőtte a természet. A leleményes reklámfilm-készítők azt a pillanatot mutatják meg, amikor az óriás felébred, és ezzel Rio elveszti egyik legfőbb látványosságát, a Cukorsüveg-hegyet, mert a hegy felkel és elkezd bandukolni az Atlanti-óceánban. (Nem elhanyagolható a téma szimbolikus tartalma sem, hogy ugyebár egy ország felébred és hatalmas tömegével megindul.)

Haha, és milyen jó arc; 0.21-nél óvatosan leteszi a térde és a többi testrésze között drótkötélpályán haladó felvonóban ülőket a Copacabana fövenyére.